Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal : grafika BGI a gry, Assembler - najtrudniejszy język świata, jak działają gry?, obrazy - próba stworzenia własnej rzeczywistości, efekty specjalne, animacja, dźwięk, komunikacja z graczem i wyświetlanie tekstu

Hasło główne:
Besta, Piotr
Tytuł:
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal : grafika BGI a gry, Assembler - najtrudniejszy język świata, jak działają gry?, obrazy - próba stworzenia własnej rzeczywistości, efekty specjalne, animacja, dźwięk, komunikacja z graczem i wyświetlanie tekstu
Autorzy:
Besta, Piotr
Klas. wewnętrzna:
tworzenie gier
Turbo Pascal
Asembler
grafika trójwymiarowa (3D)
projektowanie animacji
Rok wydania:
cop. 2002
Wydawca:
Gliwice : "Helion"
ISBN:
8371976801
Opis fizyczny:
414 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
U góry okł.: tworzenie gier 2D i 3D . - Dla początkujących programistów
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01623cam|a2200373#i#4500
001 0631900404894
003 KR M
005 20180727120744.1
008 080701s2002####pl#||||g#|||||000#||pol#d
020 %a 8371976801
035 %a IDWydania83775
040 %a KR M %c KR M %e PNN
080 %a 004.438A/Z
080 %a 793.7
080 %a 004.92
090 1 %2 WBPKr %a tworzenie gier
090 1 %2 WBPKr %a Turbo Pascal
090 1 %2 WBPKr %a Asembler
090 1 %2 WBPKr %a grafika trójwymiarowa (3D)
090 1 %2 WBPKr %a projektowanie animacji
091 %b Książka
100 1 %a Besta, Piotr.
245 1 0 %a Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal : %b grafika BGI a gry, Assembler - najtrudniejszy język świata, jak działają gry?, obrazy - próba stworzenia własnej rzeczywistości, efekty specjalne, animacja, dźwięk, komunikacja z graczem i wyświetlanie tekstu / %c Piotr Besta.
260 %a Gliwice : %b "Helion", %c cop. 2002.
300 %a 414 s. : %b il. ; %c 24 cm.
500 %a U góry okł.: tworzenie gier 2D i 3D . - Dla początkujących programistów
856 4 0 %u https://katalog.rajska.info/site/recorddetail/0631900404894 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7197-680-1
980 %a 004.438A/Z %y Informatyka. Poszczególne języki programowania
980 %a 793.7 %y Zabawy. Gry. Rozrywki umysłowe. Zagadki. Łamigłówki.
980 %a 004.92 %y Grafika komputerowa
981 1 %a 004.438A/Z:793.7:004.92](07)
990 %a #P - Literatura popularnonaukowa
999 %b dfro (26/09/2002 09:22:39) %d dfro (26/09/2002 10:05:30) %c jmosk (16/11/2010 ; 090+, 980, 990) %r 2002

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
BG 146357
Sygnatura:
BgrCK 14.10
Status:
DOSTĘPNY
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Położenie:
Wypożyczalnia i Pracownia Informatyczna / IT Books Lending Library and Computer Lab
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies